Direktlänk till inlägg 4 januari 2016

vår DAG på husdjursmässan! del 2❤︎

Av Ebba & Agnes Gustafsson - 4 januari 2016 14:18

Idag! har vi varit på husdjursmässan i kista som ni vet!

men nu är vi hemmma igen och ska snart

passa en jäääääääätte söt hund som heter kajsa❤︎

och det bästa var djuren specielt pappigojorna och illrarna❤︎

vi har precis bestemt en sak och det var att om 50 st

har gillat vårat inlägg så startar vi en youtube-kanal❤︎


//2girls1cat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Agnes Gustafsson - 15 januari 2016 22:02

Hej! i dag har  jag varit i skolan  det var roligare en vanligt  för vi har inte haft TEX matte och  jag har svårigheter i matte och svenska :( men jag fick jätte BRA på mitt engelska prov :) nu är jag jätte tröt och ska gå och lägga mig ...

Av Ebba & Agnes Gustafsson - 12 januari 2016 16:52

Hej idag har vi varit i skolan vi går i olika  skolor men vi bryr oss inte så jätte mycket direkt men iallafall idag så är  det båda som skriver detta inlägg för nu är vi hos Agnes och vi hade  inget att göra så vi gorde ett inlägg ...

Av Ebba & Agnes Gustafsson - 8 januari 2016 19:18

katten i vårat bloggnamn❤︎  katten är min katt och han heter stig-helmer❤︎ han är inte ens 1 år och är svart & vit❤︎ han är liten och inte så skyg och han pussar alltid mig eller mamma på morgonen ...

Av Ebba & Agnes Gustafsson - 7 januari 2016 18:06

Hejsan! Idag har jag varit på stan med min mamma! Både för att jag skulle till en ögon läkare och för att vi skulle shoppa? Och jag har fått nya glasögon! Jag tycker själv att glasögonen är väldigt fina? Sorry för ett kort inlägg??? //2girls1...

Av Ebba & Agnes Gustafsson - 7 januari 2016 17:52

Hej! Förlåt att jag inte har gjort så många inlägg och att bara Agnes har fått göra inlägg! Men jag har varit hos min farmor och farfar och där hade jag inget internet? Så jag ville bara säga förlåt för att jag inte har gjort så många inlägg /...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards